2012年3月29日 星期四

國泰CX FA interview 2012年

今日9點去到國泰城~~(hehe,好彩岩岩好冇遲到~)
係東涌mtr b出口, take s64 bus好快就到~~
係hall到等, 放眼望過去,清一式都著晒黑色西裝~wa,好pro!!
大約45人,其中得2個著得好casual. , 有d 都唔係full  suit.


~~<< The flow of First in>>~~
1. 簡介/Recruitment Talk 
2. 量高度/Arm reach test (應徵者需舉手持續觸到208cm至少數秒)
3. 分組討論/Group Discussion 到這裡某些人會出局,其他人繼續以下程序:
4. 英語評估/English Assessment  (聽說是中七程度)
===========Lunch break===========
5. 辯論/Debate  --the topic can be anything, but reading more news would help 到這裡又會有一些人出局, 剩下來的人便去做 
(6) 性格測試/aptitude test
the whole interview use ENGLISH

except the computer putonghua test---speak to mic
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Group Discussion 分成3大組, 每組十幾人, 各自一間房,一個interviewer.
我果組就14人, 再分成3小組, 各自一個題目, 圍埋傾計, 再有3分鐘演講....
呢一part, 我要講既野已經好簡單,但都講得好差...甩甩cut cut咁.../.\
之後再14個人一齊 Discussion,
依家諗返,我覺得第一part唔重要,可能只係俾你熱身!!! 
全世界一齊討論先係黎真既~~


我只係聽到interviewer講可以forget about 之前既立場, 完左10min discussion之後佢會搵個人 conclusion.
其實我係唔明佢條題目ga!!!>"<
好彩聽兩個人講完之後,就知係講緊酒店咩最重要~
又咁岩, 個腦既資料唔多, 偏偏好記得fa 係 cs 行業~~(好似係早上聽完)
所以講返酒店wor~ 緊係cs最緊要啦......


其實我係英文限量發行超級有限公司, 講既野唔多, 英文又講唔好聽, 但都入到2nd part, 我就知道就係呢一句射中左interviewer個心~~


當時我睇到我講完, 個interviewer 就拎起我份野又填又睇
又望向我,,,,,哎,慘,好似俾佢睇到我 (目及) 佢tim!!
之後將我份野放去右手邊.....


之後, 一來我冇咩好講, 二來d人係咁講, 我都冇機會講,
我就一直掛著我的笑臉,
耳聽各位同志講野,
頭不動地望下考官,
同學仔b講完野, 佢就會拎起b份野, 又寫又睇又望....


呀b,c,d 個個d 英文都好好,,,咦, 佢地份野擺去另一面既!!!
oh.......即係我唔得???
我懷著失望的心情, 盡最大努力keep著笑........


最後, 有個女仔好Aggressive, 不停講野, 仲叫左呀某君做conclusion, (後來, 聽說某君在外國生活多年英文說得非常好, 中文就mama地)

某君做conclusion後, 個女仔又講多兩句, 個timer 響起, 呀g又示意要補充......


考官講返,明明佢講左係佢揀人做conclusion,,,但算啦!



之後考官整理文件,作最後決定....叫我地傾下計....
唔知d人係咪覺得呢個係觀察環節, 所以大家都搵身邊人進行交談....and 笑~


好啦, 考官分好黃紙, 講左一堆, 唉, 都話我英文差,我聽得明一半,
我都唔知收到紙出門口既係代表in到定in唔到,
開始叫人名啦,
d人收到黃紙仲笑著講thank you然後出門口, 即係得左啦?
派左幾個後, 考官就關上門......................


oh!!!! thanks god! 呢一刻我都唔敢肯定住...
直到我都被點名,收到果張顏色,大小都一樣既黃紙, 睇清楚上面寫著下午返黎Debate!果下真係超開心!!
我已經完成左我今日既目標啦!!!

之後~大家一同去到電腦室門口等做eng test.呢個時候, 大家講返out左d咩人....



1) 冇著suit既2個女仔, 都講得唔錯, 都out左
2) 好Aggressive既果個女仔,都out左....相信係佢冇聽好人地講咩
3) 其他房, aggressive既都out左.


沒有留言:

張貼留言