2013年3月13日 星期三

2012年睇過既穿越劇...



2012年,一時間有好多穿越劇出現, 有tvb既超級爛劇<回到三國>,

(然後人人都回味<尋秦記>,<九五至尊>)

有紅爆既<屋塔房王世子>,人人都話好睇,但我覺得得第一集同最尾果隻好睇
low. 中間悶....

所以勾起左我睇<宮鎖心玉>, 嘩,呢套野真係不知所謂,完全唔make sense.

而且個女主角一d都唔似穿越過去,(我指佢個思想,冇現代人既感覺)

同埋部分劇情抄襲<流星花園>,真係不知所謂!

再睇<步步驚心> ,唔知係咪對比太大,睇頭幾分鐘已經覺得比<宮鎖心玉>好睇好多! 但第一眼覺得個女主角好唔靚,太平凡, 但睇耐左覺得幾有氣質!

個導演拍得好好!!(原來係香港導演)

鏡頭拎得好靚,故事對白都好好.

好鍾意十四,

睇完套劇之後幾日個人都好down,(後來同個同事講佢又咁,睇完又好down,又同我一樣再睇小說版,睇云中歌....)

就係因為呢套野,開始左我狂睇小說既生涯@@

沒有留言:

張貼留言